DIPLOMA DE POSTGRAU EN INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL (SEMIPRESENCIAL)

Edició: Tercera
Hores: 975
Idioma: Català
Data inici: 29/09/2017
Data finalització: 07/07/2018
Crèdits: 39.00 ECTS
Nombre de places: 30
Codi: 17SPX1028
MATRÍCULA OBERTA
Preu: 1.500 €
Horari: divendres, de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h.
Sessions presencials: Sessions presencials: 29 i 30 de setembre; 20 i 21 d’octubre; 10 i 11 de novembre; 15 i 16 de desembre de 2017
19 i 20 de gener; 16 i 17 de febrer; 16 i 17 de març; 13 i 14 d’abril; 11 i 12 de maig; 8 i 9 de juny; 6 i 7 de juliol de 2018.

Lloc realització: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Edifici Giroemprèn. Pic de Peguera, 11 de Girona

PROGRAMA

Mòdul 1: Bases teòriques i pràctiques de la intel·ligència emocional
 
Tema 1: Origen i concepte de la intel·ligència emocional
Tema 2: Models explicatius de la intel·ligència emocional
Tema 3: Beneficis de la intel·ligència emocional en l’àmbit personal i social
 
Mòdul 2:  Tècniques per al desenvolupament i la millora de les competències emocionals en els diferents contextos
 
Tema 1: Tècniques per facilitar la consciència i la regulació emocional
 
1.1. Identificació de l’emoció present. Manifestació corporal.
1.2. Expressió i trànsit emocional
1.3. Regulació de les emocions i dels sentiments
       1.3.1. Tècniques per la regulació de la ira
       1.3.2. Tècniques per desenvolupar la tolerància a la frustració
       1.3.3. Tècniques per ajudar davant la dependència emocional
 
Tema 2: Tècniques per desenvolupar l’autonomia emocional
 
2.1. Desenvolupament de l’autoconcepte: Qui sóc jo?
2.2. Autoestima: eines per cultivar l’amor fi
2.3. Automotivació
2.4. Responsabilitat
2.5. Pensament positiu i actitud possibilitadora
 
Tema 3: Tècniques per assolir la competència social
 
3.1. Les necessitats relacionals i les habilitats socials
3.2. Actituds fonamentals de la trobada amb l’altre. Estat de centre.
3.3. Habilitats de comunicació. Escolta externa. Empatia.
3.4. Conèixer l’altre: indagació fenomenològica.
3.5. Resposta assertiva
3.6. Prevenció i solució de conflictes
 
Mòdul 3: Educació emocional i disseny de programes
 
Tema 1: Eines per al desenvolupament de la intel·ligència emocional en nens i adolescents.
Tema 2: Eines pel desenvolupament de la Intel·ligència emocional amb persones amb diversitat funcional.
Tema 3: Dissenys de plans de millora personal.
 
Mòdul 4: Treball final de postgrau
 
Mòdul transversal: eines de treball
 
– Moviment expressiu
– Tècniques d’artteràpia per a l’expressió emocional
– Tècniques gestàltiques
– Tècniques cognitivoconductuals
– Programació neurolingüística
– Mindfullness
– Tècniques del coaching i lideratge emocional

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ


Professorat

Dra. Mònica Cunill. Veure currículum apartat Direcció.
Dra. Maria Aymerich. Doctora en Psicologia. Docent i investigadora en Universitat de Girona. Especialista en psicologia del cicle vital.
Dr. Francesc Sidera. Doctor en Psicologia.  Professor lector i investigador en Universitat de Girona. Consultor de la UOC. Especialista en el desenvolupament de la comprensió i expressió emocional dels infants.
Dra. Sara Malo. Doctora en Psicologia. Docent i investigadora en Universitat de Girona. Especialista en Tics.
Alexandre Maset. Veure currículum apartat Coordinació.

Sandra Cuadros. Llicenciada en psicologia. Màster en psicologia clínica i de la salut a l’institut d’estudis superiors de psicologia ISEP Barcelona. Tècnica en Intel·ligència emocional i directora de la Escola d’Intel·ligència Emocional Mètode VEIE® de Tordera.
Laura Cebrià. Integradora social. Especialista en Autisme. Fundadora de Tots hi Som. Directora de l’Escola d’Intel·ligència Emocional Mètode VEIE® de Figueres.
Sílvia Díez. Llicenciada en Filosofia. Terapeuta Gestalt. Formada en Moviment Expressiu.
Sílvia Olmedo. Directora de l’Escola d’Intel·ligència Emocional Mètode VEIE® de Girona.
Ruth Marin. Tècnica sanitària. Especialista en medicina xinesa. Terapeuta de VEIE Salut.

 
* La direcció es reservarà el dret a fer canvis en l’equip docent en cas que algun dels professors no pugui impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Direcció

– Dra. Mònica Cunill Olivas. Doctora en Psicologia. Docent i investigadora de la Universitat de Girona. Té una àmplia experiència en l’acompanyament terapèutic a persones en contextos de crisi. És coautora de dos llibres —Rituales de despedida y conmemoración: la celebración de una vida. ed. Alfinlibros i Nadie me entiende (ed. Luciérnaga)— i ha publicat articles en revistes nacionals i internacionals sobre comportaments de risc, pèrdua i dol, i intel·ligència emocional.

Coordinació

– Alexandre Maset Castelló. Psicòleg col. num. 17985. Doctorand per la Universitat de Girona per l’IRQV. Psicoterapeuta. Coach certificat per ICC. Màster en Hipnosi Ericksoniana. Màster en PNL advance. Format en resolució de conflictes i lideratge apreciatiu. Director General de l’Escola d’Intel·ligència Emocional VEIE®.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

[/vc_row_inner]

Organitza: